Verzend- en leveringsbeleid
Digitale producten
​
Levertijd & verzendkosten
De e-books worden direct na bestelling per mail aan je verzonden. Controleer ook je spam mailbox als je de bevestiging niet binnen krijg na enkele minuten. Er zijn geen verzendkosten voor de e-books.
​
Retourneren
​
Digitiale producten (e-books, workshops...) kunnen niet worden geretourneerd.
​
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@studioTOPlesS zodat je het e-book alsnog ontvangt.
​
Fysieke producten
​
Levertijd & verzendkosten
Voor de zending gebruiken wij de service van Bpost. Wij zijn een kleine onderneming en geven ook les. Bestellingen worden dus tweemaal per week verzonden. Er wordt momenteel enkel geleverd in België en Nederland. Let op: bestellingen naar het buitenland kunnen iets langer onderweg zijn. Bij ons kun je dit verwachten:
-
Een kwalitatief product
-
Bestellingen worden minimum 2 keer per week verzonden.
Heb je de bestelling binnen 10 werkdagen nog steeds niet ontvangen, neem dan contact op met info@studiotopless.be. Zodra je bestelling is verwerkt, ontvang je een e-mail van ons.
De kosten van een eventuele retourzending zijn voor rekening van de koper.
​
Retourneren
Verkeerd verzendadres ingevuld?
Geen nood. Stuur zo snel mogelijk een mailtje naar info@studiotopless.be. In sommige gevallen kunnen we het adres nog aanpassen voordat het verwerkt wordt.
Zodra je bestelling niet afgeleverd kan worden, wordt het pakket teruggestuurd. Vaak nemen we dan contact met je op. Het kan wel zo zijn dat we bij opnieuw verzenden de kosten in rekening brengen.
​
Bestelling wijzigen of annuleren?
Omdat we een snel leveringsproces hebben kan het soms zijn dat de bestelling al verwerkt is door de verzender. We kunnen daarom niet garanderen dat je de bestelling nog kunt aanpassen. Wil je de bestelling aanpassen of annuleren stuur dan snel een e-mail naar info@studioTOPlesS.be
Retourneren kan natuurlijk wel
Niet goed? Stuur ons een mailtje binnen 20 dagen na aankoop. We verwijzen je naar onze algemene voorwaarden voor alle details. Je staat uiteraard in voor de verzendkosten. Let op: gesigneerde producten kunnen niet geretourneerd worden.
Is het product niet gebruikt en niet beschadigd? Stop het weer in het meegeleverde doosje (of een andere stevige verpakking) en retourneer het naar het algemeen adres van Studio TOPlesS: Lindestraat 24, 1755 GOOIK
​
Klachten
​
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Het is daarom fijn als je allereerst even contact op wilt nemen via info@studioTOPlesS.be zodat we samen kunnen kijken naar een oplossing.
​
Contact
​
We zullen altijd ons uiterste best doen voor je, neem daarom gerust contact met ons op bij vragen.